مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها به از دست دادن حردانی توسط استقلال|صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها
سرخط خبرها

درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور

  • کد خبر: ۲۲۸۶۴۹
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور
رکاب‌زنان استان در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور جایزه‌بزرگ گلمکان، خوش درخشیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دوچرخه‌سواران توانایی، استقامت و آمادگی جسمانی‌شان را به بوته آزمایش می‌گذارند. رکاب‌زن شماره ۳۶ در حالت نیم‌خیز روی زین است و با پاهایش که عضلاتی ورزیده دارد، به‌شدت در حال رکاب‌زدن است. پیچ‌وتاب‌ها و بالاوپایین‌های مسیر هم در عملکرد سریع او بی‌تأثیر است. چشم‌هایش را از زیر کلاه مخصوص به مسیر خیره کرده است تا در سریع‌ترین زمان و با مطمئن‌ترین حالت به ایستگاه پایانی برسد. این رقابت نزدیک به دو ساعت طول می‌کشد و برخی در میانه‌های راه از جاده منحرف می‌شوند و عطای مدال را به لقایش می‌‎بخشند. اینجا کسی برنده است که آمادگی جسمانی و نیروی عضلانی خوبی داشته باشد. البته در این بین استقامت زیاد هم به ورزشکار در راه رسیدن به پیروزی کمک می‌کند. رقابت‌های کراس‌کانتری کشوری، جایزه‌بزرگ چشمه‌سبز گلمکان، با معرفی رکاب‌زنان برتر به پایان رسید؛ مسابقاتی که در آن استقامت، سرعت و توانایی جسمانی در آن حرف اول را می‌زند.

ملی‌پوشان در صف اول مسابقه

رقابت‌های دوچرخه‌سواری کراس‌کانتری کشور درحالی به میزبانی گلمکان استان خراسان‌رضوی برگزار شد که حضور چشمگیر ورزشکاران ملی‌پوش در این رقابت‌ها بیش از هر چیز مشهود بود؛ ملی‌پوشانی که هرکدام با یک‌دوجین افتخار به این شهر آمده بودند تا مسافت تعیین‌شده را برای رسیدن به موفقیت و صدالبته تثبیت پیراهن ملی‌شان رکاب بزنند. مجید طهوریان‌عسکری، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان، در این‌باره گفت: ۸۷ نفر از دوچرخه‌سواران برتر ایران ازجمله اعضای تیم‌ملی در رشته کراس‌کانتری از دوازده استان کشور در این مسابقه حضور داشتند.

او با اشاره به مسیر برگزاری مسابقه اظهار کرد: این مسابقات در مسیر کوهستانی چشمه‌سبز گلمکان و به فاصله سی کیلومتر در پنج دور در دو رده سنی بزرگ‌سالان و جوانان برگزار شد.

یک مسیر تماشایی برای دوچرخه‌سواری

طهوریان‌عسکری با تأکید بر زیبایی‌های مسیر مسابقه رکاب‌زنان کراس‌کانتری در مسابقات چشمه سبز گلمکان، یادآور شد: در مسابقه دوچرخه‌سواری کراس‌کانتری چشمه‌سبز گلمکان، رکاب‌زنان مسیری کوهستانی را دور می‌زنند که دارای سربالایی‌های زیاد و پرشیب و فضای جنگلی و رودخانه‌ای است. امیدواریم دوره هفتم این رقابت‌ها در سال آینده با حضور رکاب‌زنان آسیایی و اروپایی برگزار شود تا همه ورزشکاران دنیا زیبایی‌های طبیعی و نادر ایران به‌ویژه خراسان‌رضوی و گلمکان را مشاهده کنند.

درخشش خراسانی‌ها در ششمین دوره

ششمین دوره رقابت‌های دوچرخه‌سواری کراس‌کانتری کشور درحالی به میزبانی گلمکان خراسان‌رضوی برگزار شد که مجید ناصری، داور بین‌المللی دوچرخه‌سواری استان، در این‌باره گفت: مسابقات کراس‌کانتری کشوری از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ برگزار شد و بعد به‌علت شیوع کرونا چندسالی تعطیل بود و حالا از سر گرفته شده است.
ناصری بیان کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود و همه ملی‌پوشان این رشته در آن حضور داشتند. عملکرد خراسانی‌ها در این مسابقات نیز بسیار خوب بود و کسب یک مدال نقره در رده سنی بزرگ‌سالان و یک برنز در رده سنی جوانان توسط رکاب‌زنان خراسانی نشان می‌دهد که تیم خراسان در این مسابقات عملکرد خوبی داشته است.

نتایج نهایی رقابت‌های گلمکان

مجتبی گلمکانی، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری گلبهار و گلمکان، در پایان این مسابقات نفرات برتر را معرفی کرد.
گلمکانی به شهرآراورزشی گفت: در بخش بزرگ‌سالان فرشید صلاحیان از فارس به قهرمانی رسید و بنیامین فنایی از خراسان‌رضوی و حسین صلاحیان از فارس به‌ترتیب دوم و سوم شدند. در رده سنی جوانان هم علیرضا اوصانلو و صابر محمدی از استان زنجان و عرفان عبادی از خراسان‌رضوی به‌ترتیب عنوان‌های اول تا سوم را به دست آوردند.
در پایان این رقابت‌ها به رکاب‌زنان برتر ۶۰۰میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->